10 Mayıs 2013 Cuma

Jessica Chastain 'Miss Julie' Setinden Yeni Resimler Paylaştı

Jessica Chastain, önceki gün Facebook sayfasından 'Miss Julie' setinde çektirdiği, filmdeki kostümlerinden birini de görme şansı yakaladığımız iki resim paylaştı.
"Filmin çekimleri neredeyse bitmek üzere bu yüzden setten birkaç resim paylaşmak iyi bir fikir gibi geldi bana. Umarım hepinizin günü harika geçiyordur!"
"Karşınızda efsanevi Joan Washington. Kendisi harika bir diyalekt hocası ve onunla birlikte tam dört filmde [The Debt, Poirot, Coriolanus ve şimdi de Miss Julie] birlikte çalışma şansı yakaladığım için çok mutluyum. Pek çok insan bir karakteri yaratırken işin içinde sadece o rolü canlandıracak oyuncunun olduğunu düşünür fakat işin içinde çok daha fazla etkenler ve büyük bir ekip var."
"Pekala millet biliyorum siz filmde yer alan diğer oyuncularla resim çektirmemi istemiştiniz ama ben çok utangaç biriyim, o yüzden onlara resim çektirebilir miyiz diye soramadım. Fakat işte karşınızda rol arkadaşlarımdan biri! Çok sevimli bir hayvan ama çok da gürültücü. Chaplin'i özlüyorum, keşke başka bir ülkeye köpek götürmek bu kadar zor olmasa."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder