16 Ağustos 2013 Cuma

Nikolaj Coster-Waldau Jessica'dan Bahsediyor


'Mamma' filmindeki rol arkadaşı Nicolaj Coster-Waldau, Jessica'dan bahsediyor:
Metro: Jessica Chastain'i ('Mamma' filminde Annabel karakterini canlandırıyor) rocker bir tipte görmek benim için gerçekten çok şaşırtıcıydı. Peki kendisi seetteyken seni en çok hangi konuda şaşırttı?
Karaokedeki yetenekleri. Bu konuda gerçekten inanılmaz. Ben de tıpkı herkes gibi geçtiğimiz yıl beş tane yeni filmde karşımıza çıkana kadar Jessica hakkında hiçbir şey bilmiyordum. 'Tree Of Life'ı daha yeni izlemiştim ve film hakkında onunla konuşma şansı yakaladım, harikaydı. 'The Help'i izledim ve orada çok farklıydı, ayrıca 'Take Shelter' da harika bir film. Harikulade bir aktris, böyle biriyle çalışma şansı yakaladığınızda kendinizi gerçekten çok daha iyi hissediyorsunuz.
Jessica-Chastain.Com | Çeviri: cenup

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder