16 Nisan 2013 Salı

Jessica Chastain 'To the Wonder'daki Rolünün Kesilmesi Hakkında Konuşuyor


Bilindiği üzere Jessica Chastain, Terrence Malick'in son filmi 'To the Wonder'da rol almıştı fakat canlandırdığı karakter montaj aşamasında filmden çıkarıldı. YahooMovies yayınladığı haberde filmde yer alan fakat son montajda sahneleri silinen oyuncuların (Rachel Weisz, Amanda Peet gibi) bu konudaki görüşlerine yer vermiş, Jessica konuyla ilgili şunları söylüyor:

"Tahmin ettiğim gibi canlandırdığım küçük rol filmin son versiyonunda yer almadı. Açıkçası yer alacağını pek de düşünmüyordum zaten. Çekimler süresince üç gün boyunca Ben Affleck'le birlikte çalıştım ve harika bir iş çıkardığına şahit oldum. Filmin son halini ve nasıl bir iş ortaya çıkarıldığını çok merak ediyorum."

Kaynak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder